2012-05-07

SHOPPING, KALAS OCH NY FAMILJEMEDLEM





Måndag igen!

I lördags åkte jag och Malte, tillsammans med farfar och bonusfarmor, till Örebro för att fira kusinen på ettårsdagen! Stort kalas med massa goda kakor och en fantastisk "Hello Kitty-tårta"! Fiskdammen får nog vänta ett par år:-)

Innan kalaset hann vi med en shoppingrunda och jag köpte en bomullsfilt till Malte på PoP och ett par nappar. Det finns så många roliga affärer i Örebro som inte finns här i Skövde!

Igår åkte vi ut till mina föräldrar och hälsade på den nya familjemedlemmen. Hon var så söt så söt så söt! Nu ska vi bara bestämma namn också, lättare sagt än gjort.

Pappa Emil är iväg och jobbar och kommer först hem sent imorgon kväll så jag och Malte får klara oss själva. Tror vi ska ta oss ner till gymmet en stund och senare får vi förhoppningsvis lite sällskap av våra kompisar.


2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni var på besök i min stad! =)

    Gud vilken söt liten valp. Naaw!

    Kram kram /Katta

    SvaraRadera
  2. Men så gullig! Pälsen ser så otroligt len ut och man skulle verkligen vilja få köra ner näsan i den. Det blir en fin kompis till Malte - eller var det till Maltes morfar kanske?
    /A-B

    SvaraRadera