2012-05-19

NYA BLOMMOR OCH KOLAPAJ - 2 AV LIVETS GODA TING



Idag tog vi en promenad på stan hela familjen. Solen lyste och det var riktigt skönt ute! Vi smet in på Interflora Fresh (Hugos blommor) här i stan där de har underbara blommor och inredning. Tre nya blommor fick följa med oss hem och pryda fönstren vid matplatsen.


Igår hade vi en jättetrevlig dag tillsammans med min kusin och hennes barn. Vi tog en fika på stan, tittade lite i affärer och på kvällen åt vi middag och tittade på Lets Dance. Efterrätten som jag hade förberett dagen innan bestod av kolapaj med chokladtäcke. Pga av en viss liten olycka i köket när jag bakade den var jag rädd att den skulle få en lätt eftersmak av vitlök men det var nog bara jag som kände av den i så fall!

Nu har vi just sett klart på dagens hockeymatcher och passande nog börjar precis finalen i Champions League. Jippie.....

1 kommentar:

  1. Pajen ser galet god ut!
    Finns det någon chans att man kanske kan få receptet?

    SvaraRadera