2012-05-27

MIN FÖRSTA MORSDAG

Idag har varit en fantastisk dag! Vädret kunde inte varit bättre och jag har kunnat ha solklänning på mig hela dagen!

I förmiddags blev jag firad av Emil och Malte på min första morsdag med paket och vackra pioner! Tack snälla snälla!

Resten av dagen har vi tillbringat hos fina vänner. Malte fick bada med sin kompis i deras lilla pool och vi vuxna har njutit av god mat. Sådana här dagar längtar vi mer än någonsin efter hus med egen trädgård. Att kunna gå rakt ut och sätta sig med en kopp kaffe i solen eller sitta ute och grilla på kvällen. Tids nog ska vi hitta vårt drömhus!

Tyvärr verkar blogger inte fungera så bra för tillfället så ni får hålla till godo med en mobilbild på blommorna och kokboken jag fick i morse.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Drömhus tror (HOPPAS) jag ni finner i Jönköping!!!!<3

    SvaraRadera