2012-02-19

Söndagskrämpor och badkarsdrömmar

När vi flyttar till hus vill jag ha ett så här fint badkar med höga ganter. Detta kommer från Svedbergs och är dyrt som ocker! Bilden är lånad från www.svedbergs.se

Jag tycker mycket om söndagar. Då är städningen oftast avklarad, likaså tvätten, och vi har sällan något planerat. Igår fick jag sovmorgon så idag gick jag och Malte upp tidigt och lät pappa sova lite längre så han är utvilad inför en lång arbetsvecka. 

Jag kom precis hem från det första träningspasset sen Malte föddes. Hujedamej vilken dålig form jag är i! Det var kanske inte så klokt att börja med militärisk intervallträning men det var det som erbjöds så här på söndagseftermiddagen. Jag har redan jätteont i låren och kan bara tänka mig hur det kommer kännas imorgon! Nu ska jag försöka komma ner till gymmet några gånger i veckan och som tur är brukar man ju märka resultat på konditionen ganska snabbt!

Nu ska vi äta fredagstacos så här på söndagskvällen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar