2012-02-01

Dagens fynd




Idag har vi haft besök av min kompis från Göteborg. Vi pluggade tillsammans i Danmark och lärde faktiskt känna varandra redan innan vi började läsa. Hon gav mig mycket stöd och glädje under studietiden och snart ska hon också få en liten skatt! Hennes mage var så otroligt fin och jag är så nyfiken på vem som bor där inne. Om ca 6 veckor får vi veta!

Precis som i "the good old days" tog vi en snabb shoppingtur och jag fyndade en mjölkkanna från 
Georg Jensen till 75% rea! 87kr gav jag för den! FYND!


Jag har precis slagit in lite paket som vi ska ha med oss när vi hälsar på Maltes blivande gudmor och hennes nykomna lilla son imorgon. Jag är lite nervös för att åka tåg själv med Malte för första gången men de ska bli otroligt mysigt att få träffa dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar