2012-02-22

NYTT HOS OSS



Malte har fått en barnstol från IKEA med dyna från Gunilla Axén.


Stör rund bricka, också den från IKEA.


Den här underbar tavlan har sötaste Katrin målat åt mig! De ska få hänga ovanför bänken i hallen så man ser den direkt när man kommer innanför dörren! Tack snälla snälla du!


Idag har Maltes mormor varit här och barnpassat medan jag har städat hela lägenheten. Det blir så stökigt och dammigt när man är hemma hela dagarna och det är så tråkigt att titta på. Nu är det i alla fall nystädat och jag njuter till fullo!

Snart ska jag iväg och träna. Aningen blir det spinning om det finns plats annars får det bli en stund på löpbandet och kanske lite styrketräning. Jag har inte riktigt hittat det där träningssuget som jag brukar ha i början på året men det kommer väl förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar