2012-01-16

Vårt varmaste GRATTIS!!!


Idag fick Maltes blivande gudmor en liten son och vi är så otroligt glada för deras skull! 
Vi längtar efter att träffa er!


Idag har jag och Malte varit på öppna förskolan och sjungit och fikat och därefter har vi hängt hemma hos V och K. Vi hade nämligen hantverkare här hemma så jag och Malte behövde någonstans att vara under dagen. Malte och V var så trötta efter sångstunden så de sov ute i sina vagnar ett par timmar medan jag och K smidde hemliga planer:-) Tack så mycket för att vi fick vara med er idag!

1 kommentar:

  1. Hejsan :) jag driver en blogg om smink och skönhets så om du är intresserad om sånt skulle jag bli jätteglad om du vill titta in! :) om du ofta får finnar handlar dagens tips om en anledning många tjejjer får finnar, och hur man löser det :)
    Ha en grym dag, kram!

    SvaraRadera