2012-01-24

Babysång och vackra blommor



 Igår fick jag ett fint kort i brevlådan av Maltes farfar och bonusfarmor. Tillsammans med kortet fick jag också ett presentkort på min favorit blomsteraffär här i stan. Så idag skyndade jag mig dit och valde ut det här blomsterarrangemanget som nu pryder hallbyrån. Tusen tack snälla ni! Jag blir så glad varje gång jag tittar på den!


Vi har mer vackra blommor här hemma. Denna fina 3-stängiga orkidén köpte Emil till mig igår. Supermaffig!


J och M hade med sig vackra tulpaner i olika färger igår när de var här och fikade. Denna gul-orangea dubbelbladiga var väl underbar?



Vi har varit på sångstund idag igen! Babysång med sånger och rörelser anpassade för barn mellan 0-1år. Det var jätteroligt men mysigast var nog ändå fikat efteråt!
Malte hade på dig denna fina sparkdressen med ugglor (förstås!) som han fått av min moster och kusiner. Spana in de söta näbbarna på fötterna:-)

Nu ska vi snart gå iväg till BVC för mätning och vägning samt Maltes första vaccinationer. Håll tummarna för att det går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar