2012-04-02

PÅSKFINT


Påskägg från Indiska


Idag har vi gjort påskfint här hemma jag och Malte. Vi har fejjat och donat och tagit fram påskägget från Indiska. Mycket mer påskpynt har vi inte men jag är på jakt efter vitsprayat påskris att sätta fjädrar i.

Vår älskade lilla son har sovit riktigt bra senaste nätterna. Endast vaknat 1-2ggr och ätit men annars sovit från åtta på kvällen till sju på morgonen. Tidigare kunde han vakna en gång i kvarten så det är verkligen en förbättring! Fortsätt så pojk!

Ikväll är jag bjuden på tjejkväll hemma hos Katrin men innan dess hoppas jag vi hinner ut på en promenad i solen.

2 kommentarer:

  1. Vilket fint påskägg!! Me like :)

    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Egentligen skulle jag vilja fylla det med mandelägg men jag ska försöka hålla mig:-)

      Radera