2011-10-06

Äntligen clementiner!

 Clementiner i skål från Georg Jensen med ljusstakar i samma serie. 

Äntligen har det kommit in clementiner till affärerna! Då vet man att det börjar bli höst på riktigt! Något som också hör hösten till tycker jag är orangea krysantemum, det är bland mina favoritblommor.

 En ny orkidé har fått flytta in hos oss. Ljuslyktor "kivi" från Ittala som jag fått av en kompis. Bredvid står en fotobok med bilder från vårt bröllop.

Nytt hyllplan till vår stringhylla.

I helgen köpte vi ett nytt hyllplan till vår stringhylla i sovrummet. Innan hade vi en tidningshylla men detta blev mycket mer funktionellt. I skåpet förvarar vi pärmar mm. På hyllan står en lampa från IKEA och en ny orkidé som vi köpte på ICA igår. Till vänster ser ni moseskorgen som väntar på en liten bebis.

1 kommentar:

  1. Hej! Nu hälsar jag på dig :) Åh va fint med string+hylla! Ser att du har babykorgen från Simpleworld. Så söt. Sen att mina döttrar knappast sovit någonting i den är en annan sak. Men fin är den!

    SvaraRadera