2012-03-27

SOL UTE, SNOR INNE

Nyplanterade påskliljor på balkongen.


Sjukstuga var det här. Malte är jätteförkyld och har varit ledsen hela natten. Täppt i näsan och lite febrig. Stackars liten! Så tyvärr har vi inte varit ute mycket och njutit av det fina vädret men vi får hoppas han mår bättre imorgon istället.

Igår hade jag bjudit hit ett 15-tal mammor på Me&I-träff. Me&I är ett klädmärke som gör både barnkläder och vuxenkläder i unisex-färger. Min väninna är säljare och frågade om jag inte kunde tänka mig att ha en träff här hemma. Det var väldigt trevligt och hon visade jättefina kläder! Jag ska lägga upp bilder på dem när de kommer på lådan om någon vecka.

Nu har Malte slocknat helt utslagen på sin pappas axel så vi ska sätta oss i soffan och titta på TV och dricka lite te innan vi också kryper till kojs.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar